muahahahaha......

________________________________
From: Mio Nazrul Yusof <aku_desig...@yahoo.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Tuesday, July 14, 2009 2:17:44 PM
Subject: [HSM] Re: ahli mesyuarat tingkap

Pret..memang cenggitu..coverlineee..spatutnye aku yg dok sbelah tunang
malam..tak mo le tunjuk sangat aku mesra ngan die...dalam krete dah mesra dah...

FORELSTUDIO
//:MIO.NAZRUL//.CREATIVE.DIRECTOR.012.666.03.99//

 Daripada: azhar <harz...@yahoo.com>
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Dihantar: Selasa, 14 Julai, 2009 2:13:33
Subjek: [HSM] Re: ahli mesyuarat tingkap

la..tunang pol.
aku ingat bini pijal.
apsal dier silang kaki ngan pijal plak ekkk...musykil2...