MENGANJING...bukan mengajing.....Thanks bro.....Penat menaip.....

--- Pada Isn, 24/8/09, Mohamed Fauzi Bin Hassan (Staff) <mdfa...@oum.edu.my>
menulis:

Daripada: Mohamed Fauzi Bin Hassan (Staff) <mdfa...@oum.edu.my>
Subjek: [HSM] Re: wardina - OUM
Kepada: hsmuor@googlegroups.com
Tarikh: Isnin, 24 Ogos, 2009, 12:41 PM

amin ko ko nak mengajing aku yer...ko tengok pol baik jer...dia tak mengajing
aku pun itulah dinamakan kawan sejati...tq pol