tempat melantak!

________________________________
From: Ariffin Ahmad <joe...@gmail.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Tuesday, August 25, 2009 12:39:53 PM
Subject: [HSM] Re: wardina - OUM

senibong tu apa?..

2009/8/25 Fadzli Syahrir A. Rahim <fad...@kulim.com.my>

Senibong pun ok je tapi jangan melantak yang bukan2..itu ari aku ngan bos aku
bawak visitor from kl makan kat situ kena sampai seribu lebih..huhu

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

________________________________

> [...]
>

>and/or confidential information and may be read or used only by the intended
>recipient. If you are not the intended recipient of the e-mail or any of its
>attachments, please be advised that you have received this e-mail in error and
>any use, dissemination, distribution, forwarding, printing or copying of this
>e-mail or any attached files is strictly prohibited. If you have received this
>e-mail in error, please immediately purge it and all attachments and notify
>the sender by reply e-mail or contact the sender at the number listed.

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......