Sesiapa yg dah antar sms dan transfer duit pada aku utk pembelian beras,terima
kasih krn kita bersama-sama menghulurkan sumbangan kita yg x seberapa ini.

Siapa yg dah transfer,pastikan sms bagitau aku dan simpan bukti sumbangan.

Selain itu,sesiapa yg mahu menderma bagi mereka kurang kemampuan berbuka puasa,
layari www.irm.org.my untuk keterangan lanjut.
Islamic Relief beroperasi seluruh dunia
termasuk Malaysia.

Sukarelawan
Khairil
Members of IRM (Islamic Relief Malaysia)

+6012-9737564

-Sent directly from my ipod touch-

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......