aiseh,
sekali aku minggu depan baru balik muar...

2009/8/27 nik shahjaril <shahja...@yahoo.com>

> Assalamualaikum
>
> Sahabat sahabat sekalian
>
> Anda semua dijemput ke majlis berbuka merangkap aqiqah pada hari sabtu 29
> Ogos 2009 bersamaan 8 Ramadhan 1430h bertempat di surau arab, jln salleh
> (bersebelahan klinik dr ibrahim)
>

> Note:
> kalau dari muar...surau arab tue surau pertama selepas trafic light simpang
> jln bakariah
>
> Saudara Apek anggota NGO telah bermurah hati utk men 'supply' kambing boer
> nya...jadi bagi kengkawan yg belum rasa daging tuk janggut apek...harap di
> [...]

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......