Stakat nak gerak mmg boleh gerak.....tapi kalau kreta tu tak sesuai dgn ron 92
jgn guna sbb pembakaran carbon tak cukup dan boleh merosakkan enjin.....

-----Original Message-----
From: hsmuor@googlegroups.com [mailto:hsm...@googlegroups.com] On Behalf Of AaAa
Sent: 2009/08/28 3:33 PM
To: HSM (class of '91 - '95)
Subject: [HSM] Re: FW: INFO: Ron 95 mula 1 sept -Car Model CAN and CAN'T use
RON 95

Yup memang betul.
Tetapi, hakikat sebenarnya, SEMUA kereta berenjin petrol masih boleh
gunakan RON92, walaupun kereta baru & lama, ia masih tetap boleh
bergerak dan boleh sampai ke destinasi. Begitu jugak utk RON97, kereta
lama pun masih boleh guna fuel tu. Asalkan jgn kereta PETROL diisikan
DIESEL. Enjin petrol tak akan hidup sebab Flash Point disel berbeza
dgn petrol.

"VOLVO FOR LIFE"

Regards,

AaAa

On Aug 28, 9:16 am, nizam7...@gmail.com wrote:
> Powered by Nokia E71

This e-mail and any files transmitted with it may contain privileged
and/or confidential information and may be read or used only by the
intended recipient. If you are not the intended recipient of the e-mail or
any of its attachments, please be advised that you have received this
e-mail in error and any use, dissemination, distribution, forwarding,
printing or copying of this e-mail or any attached files is strictly
prohibited. If you have received this e-mail in error, please
immediately purge it and all attachments and notify the sender by
reply e-mail or contact the sender at the number listed.

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......