rkn gay dia?

________________________________
From: Ariffin Ahmad <joe...@gmail.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Thursday, September 3, 2009 1:49:53 PM
Subject: [HSM] Re: Kadar zakat fitrah 2009 ( 1430H)

maid ko, mesti la ko kena bayar, setelah ko memuaskan nafsu serakah ko kat
dia...
tapi, dalam keadaan biasa, bapak dia la bayar.
or dia sendiri patut bayar.
dia bukan tanggungan ko.
dia cuma pekerja.
keadaan nya sama la cam siah ngan pekerja dia.
siah tak pulak bayarkan zakat sorang sorang pekerja dia..
pekerja dia kena bayar sendiri...