aku x bersalah yer....

________________________________
From: Ariffin Ahmad <joe...@gmail.com>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Wednesday, 9 September 2009 9:55:16
Subject: [HSM] Re: 'azmi lari bersama 2 botol ubat kuat'

power tul minyak pijal ni...
minyak 2 botol boleh bergaduh sesama kengkawan...

2009/9/9 <nizam7...@gmail.com>

> [...]

Try cool new skins, plus more space for friends.
Download Malaysia Yahoo! Messenger now!
http://my.messenger.yahoo.com

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah melanggan di
dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)
Kalau tgh bosan, hantar lah email ke hsm...@googlegroups.com.
Kalau takmo melanggan lagi email ke hsmuor+unsubscr...@googlegroups.com.

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh nihh!!.....hahahaha!!
http://groups.google.com/group/hsmuor?hl=en-GB?hl=en-GB

"SOALAN : JIDON KALAU KENTUT,APAKAH REAKSI MUKA BELIAU?......