wakakakkaka....gua tgk ariff punyer tahi lalat,nampak muda jer beb..

________________________________
From: aminuddin mza <aminmz...@yahoo.com.my>
To: hsmuor@googlegroups.com
Sent: Monday, 28 September 2009 11:23:53
Subject: [HSM] Re: ???????

DAh tua2 nie....x baik merajuk beb....nanti cepat mampos...! nak tau petua
panjang umor...?Minta petua dari sifu...Apek, Arif n Associates. Memang panjang
umor....jantung sentiasa kencang beb........baik tuk kesihatan. Tengok
diaorang...sampai sekarang nampak muda n maintain....mintak2 la petua dengan
diaorang.....