Aku pernah main...tapi kecik2 je lah...

High risiko tapi kalau pandai main, leh untung sekelip mata..

Skang ni aku main saham bursa..pakai maybank2u...

-----Original Message-----
From: hsmuor@googlegroups.com [mailto:hsm...@googlegroups.com] On Behalf
Of Khairil
Sent: Monday, December 14, 2009 12:27 PM
To: hsm muar
Subject: [HSM] Forex

Guys,

Sesiapa yang dah berkecimpung dalam bidang Forex?....
Ada pengalaman yang best dan x best?....
Share kat sini beb.......dari citer awek jerk...jemu siall!!!!....
Citer2 pun x dapat main pun tak guna gak...(jeling kat Ipin)

Wa pun baru gak dlm forex nih......

Aku nak gie auction umah kul 2 nih....ptg skit wa masuk....
Calos.....

Korang semua telah menerima pesanan ini kerana korang semua telah
melanggan di dalam Google Group "HSM(class of '91 -'95)

Untuk keterangan lanjut,lawat la website group hampehh
nihh!!.....hahahaha!!