Subject: [HSM] seribu kemaafan di pohon
From: mohd rafizal hassan <ijal_m...@yahoo.com.my>
Date: 18/03/2010 3:31 PM

Assalamualaikum...

buat semua sahabat-sahabat ku sekalian...

sebelum aku berangkat ke tanah suci,aku memohon seribu kemaafan sekiranya aku
ader terkasar bahasa dan tersinggung perasaan yg boleh mendtgkan dosa kt korang
semua n di minta halalkan makan minum aku selama nie(lepak2 minum dgn
korang).aku juga mengharapkan kalian semua doakan aku sekeluarga selamat pergi
dan selamat pulang serta dipermudahkan melakukan segala urusan disana.
aku reda dgn ketentuan illahi,malah aku sedar aku adalah insan yg lemah dan
tidak mampu lari dr melakukan segala dosa-dosa.

salam...

sebuah hadis telah berfirman:
bersihkan lah diri kamu sebelum kamu menjejaki diri kamu di tanah suci
ini,sesungguhnya ia akan meringankan dan memudahkan lagi segala urusan kamu
disana..insyallah..
(lebih kurang macam tu lah,kalau salah minta maaf lah)

Get your new Email address!
Grab the Email name you&#39;ve always wanted before someone else does!
http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/my/