From: Radia Latief <yofa...@gmail.com>
Sender: id-android@googlegroups.com
Date: Mon, 6 Jun 2011 18:57:21
To: <id-android@googlegroups.com>
Subject: Re: [id-android] WTA:Tips Tricks Supaya Batt Awet

Kan saya tulis juga, untuk kalibrasi boleh kalau diperlukan. Walaupun, kalau
saya seumur-umur memakai peratalan ber-baterai Li-Ion belum pernah melihat
meteran baterai kacau sampai perlu dikalibrasi (walaupun saya kalau lagi
iseng kadang memang suka mengkalibrasi ~ dan ini belum tentu 3 bulan
sekali).