Betul om Heri. Gadget sebetulnya seperti om Yoyong utarakan sebelum nya,
jual yang lama beli yang baru nambah tidak terlalu banyak. Kalau dihitung
masih lebih mending daripada penghasilan digunakan untuk koleksi mobil,
istri, dll

Istri saya sih lebih seneng saya hobby gadget. Daripada sudah Setres
bekerja, tidak ada pelampiasan.

Alvin Kurniawan @OneDev

INDOSAT SUPER 3G plus
http://www.hostune.com