kebetulan saya ada pakai laptop axioo dgn jam kerja unit 8-10 jam sehari
dan amin masih tahan 2 tahun ini.baterai ganti sekali.
jatuh? pernah sekali dari tempat tidur kebawah. Amin tidak masalah.
problem? pernah sekali kipas fan ngadat, ternyata tertutup kotoran debu
terlalu tebal. Maklum 8-10jam sehari hidup. Dan diselesaikan service center
langsung.

pengalaman lain, pernah beli axioo pico dan error keyboard. ke SC dan
langsung diganti saat itu juga.
Dan pernah juga beli brand international (4huruf, depan A). pengalaman sama
error keyboard. klaim ke SC dan unit mesti tinggal. Perbaikan seminggu.

Produk axioo lain yg dibadan sekarang adalah picopad kembaran ipadmini.
Pemakaian mungkin 2-6 jam sehari (vary). telah 4 bulan. Baterai msh tahan
6-7 jam (full work). Menurut saya performance lebih lancar daripada Leny
K860 saya.

sekilas penilaian saya dan kebetulan memang budget belanjaan utk gadget
saya tujukan ke gadget low price dengan excellent performance.

Suyatmo Hugeng
ZONEORDERING.com
Yahoo "suyatmo"
Ph. 08153001001