Blue juga metalik om malah tanpa lapisan pernis glossy dan tanpa lapisan
plastik doff macam yg grey itu ada lapisan plastik doff klu di kelotok dia
jd plastik putih burem berkabut dan rentan sekali ngelotok
lapisannya...jangan sekali2 yg grey doff bodynya di tempeli garskin jamin
klu lem si garskin kuat begitu di buka sebagian lapisan doff akan ikut ke
sticker garskin dan walhasil jd jelex dah tuh body si grey😃