Dear all,

Ada yang tau nggak, kenapa email saya tidak bisa dikirim ke milis IKS,
padahal kan saya sudah subscribe (bulan Juli) & malah sudah pernah
beberapa kali kirim email juga ke IKS, tapi nggak ada masalah apa-apa.
Hiks...tolong ya

Wassalam,
Indriastuti

__________________

We are unable to deliver the message from <[EMAIL PROTECTED]>
to <[EMAIL PROTECTED]>.

The email address used to send your message is not subscribed to this
group. If you are a member of this group, please be aware that you may
only send messages to this group using the email address(es) you have
registered with Yahoo! Groups.  Yahoo! Groups allows you to send messages
using the email address you originally used to register, or an alternate
email address you specify in your personal settings.

If you would like to subscribe to this group:
1. visit

-OR-
2. send email to [EMAIL PROTECTED]

 Dears IKS

Saya butuh informasi dari rekan anggota milis yang mengetahui Yayasan yang bagus untuk mengambil pembantu rumah tangga.
Memang sih ada banyak di koran/ tabloid, tapi kok saya agak meragukan kualitasnya..
Kalau ada, pls japri saya ya...butuh banget nih..

Terima kasih sebelumnya.

salam,

 Indriastuti

Radio station advertising Satellite radio stations Cb radio base station
Weather radio station Radio station promotion Christian radio station