terima kasih pak...

agus
  ----- Original Message -----
  From: Cawig
  To: idakrisnashow@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, February 23, 2006 8:30 AM
  Subject: Re: [Ida-Krisna Show] Lirik lagu NENG GEULIS

  mudah2an bisa bantu :

    Neng geulis, pujaan engkang
    Neng geulis, engkang hoyong tepang
    Upami, teu aya pamengan
    Langkung sae, urang tunangan

    Reff:

    Itu saha, anu acuk beureum
    Itu saha, anu acuk hejo
    pipi koneng
    irung mancung
    putri bandung

    --------------------

  "--++: agus :++--" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          Rekan2 ada yang punya
lirik lagu "Neng Geulis"..gak..?
    mohon dong di share saya lagi aa perlombaan nyanyi..

    salam dan thanks
    agus

    Wish you have a Great Day!" -- Ida Arimurti

    Jangan lupa simak IDA KRISNA SHOW SENIN HINGGA JUMAT di 99,1 DELTA FM
    Jam 4 sore hingga 8 malam dan kirim sms di 0818 333 582.

                                                          Radio stations

  visit my Nikon D70 gallery at
http://www.forumkamera.com/gallery/gallery.php?user=opix
  http://taufik-ramdani.fotopic.net/

  Wish you have a Great Day!" -- Ida Arimurti

  Jangan lupa simak IDA KRISNA SHOW SENIN HINGGA JUMAT di 99,1 DELTA FM
  Jam 4 sore hingga 8 malam dan kirim sms di 0818 333 582.

Music that listens to you.
LAUNCHcast. What's in your mix?
http://us.click.yahoo.com/8mKGzA/FARHAA/kkyPAA/iPMolB/TM