RAHSIA JUATWAN FRENPIX.COM

Membongkar Rahsia Buat Duit Dengan Frenpix.com Disini saya ingin menawarkan
anda rahsia untuk buat duit dengan frenpix.com Kenapa Saya Bocorkan Rahsia Ini?
Saya berasa puas jika saya dapat menyebarkan rahsia ini dengan teman dekat
saya. Dari situ saya berpendapat bahwa akan lebih baik lagi kalau saya
membongkarkan rahsia ini dan membantu orang lain juga.

Tetapi memang agak sukar memberi penjelasan kepada beribu ribu penguna
internet. Oleh itu saya buat website ini agar semua itu boleh berkongsi dengan
semua. Bagaimana Dan Siapa yang yang boleh Saya Bantu?
* Saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh menghasilkan pendapatan dengan
berkerja 5 minit sehari!
* Saya akan tunjukkan bagaimana pengangur boleh menghasilkan pendapatan dengan
hanya duduk di rumah saja.
* Saya akan tunjuk bagaimana anda boleh menghasilkan pendapatan tambahan bagi
surirumah
* Saya akan tunjukkan bagaimana pelajar boleh menghasilkan pendapatan sambil
mengunakan internet sewaktu membuat tugasan .
* Saya akan memberi panduan secara menyeluruh kepada semua yang memerlukan
panduan.
* Dan SIAPA saja... Apa formula yang luar biasa itu!!! Bagi belum mengenali
frenpix, Frenpix.com adalah sama dengan rangkaian social network lain seperti
Myspace, Friendster, Tagged, Facebook dan Twitter.

 Tetapi apa yang membezakan frenpix dengan rangkaian social network yang adalah
kerana sebagai penguna kita akan dibayar jika kita aktif mengunakan. Jadi
melalui Frenpix.com ini jika dengan bijak anda boleh menjana pendapatan
sehingga US$100 sehari. Adakah anda anggap ini mustahil. Tidak dengan panduan
yang saya berikan ini anda mampu menjana pendapatan serendah $100 sehari
malahan jika anda aktif anda boleh mencecah $1000 sehari. Sebelum saya bincang
dengan lebih lanjut lagi mari kita kenali apakah yang ditawarkan difrenpix.com?
Frenpix menawakan kemudahan pembinaan laman web profile, upload photo,
penulisan blog , chat, games,buletin, Store dan sebagainya.
 Dengan kemudahan ini anda akan seronok mengunakan frenpix dan juga pada masa
yang sama anda menjana $ melalui aktiviti anda dan rakan anda. Bagaimana
Frenpix mampu membayar ahli nya? Anda perlu ketahui laman web social network
menjana pendapatn berjuta dollar setiap hari atas iklan dipaparkan dilaman web
mereka dan laman web itu terus menjana $ setiap hari tanpa memberi $ kepada
kita.

Frenpix telah mengubah konsep keuntungan sendiri kepada keuntungan bersama
dengan menyumbang hasil yang dijana daripada pengiklanan dan dibayar kepada
ahlinya. Kesimpulan dapat dibuat adalah “Frenpix menghargai kita. Bandingkan
dengan laman social network lain. Mereka tidak membayar kita sesen pun.” Adakah
anda perlu bayar apa apa nak join frenpix? Itu lah soalan yang sering ditanya
oleh penguna internet. Frenpix adalah percuma untuk disertai dan digunakan
dengan masa 5 minit sahaja anda boleh daftar dan mengunakan laman web tersebut.
Bagaimana frenpix membayar ahli nya?

 Frenpix mengunakan konsep gold point dimana setiap aktiviti ahli akan direkod
dan diberikan gold points. Gold point ini boleh ditukarkan kepada $ bila bila
masa bila nilai $ sama dengan US$1. Anda boleh keluarkan $ terus kepada akaun
bank anda bagi ahli dari malaysia dan untuk ahli international boleh mengunakan
Liberty Reserver.

 Apakah aktiviti yang dibayar 1. Anda dibayar untuk lihat profiles 2. Anda
dibayar untuk baca blog, tulis blog 3. Anda dibayar untuk gambar 4. Anda
dibayar untuk komen diberikan 5. Anda dibayar untuk berhubung dengan kawan 6.
Anda dibayar untuk mengajak kawan menyertai 6. Anda dibayar untuk design layout
kesimpulannya hampir semua aktviti anda dibayar,,,,semua 100% sama dengan
kegiatan anda dilaman web social network lain. Hampir semua adalah sama yang
membezakan adalah kita dibayar. Berapa nilai gold points? Nilai bagi gold
points adalah 1000 gold points sama dengan US$0.01 , nampak mcm kecil nilai
tetapi tahu kah anda anda mampu menjana $100 malahan$1000 sehari jika bijak.
Disini saya akan kongsikan rahsia nya bagaimana anda boleh menjana ribuan
malahan jutaan gold point sehari

. Jadi... program ini berfungsi Ini adalah contoh pengiraan pendapatan daripada
Frenpix? Frenpix akan membayar setiap 1000 gold = $0.01 Tahu kah anda gold
point bukan anda diperolehi daripada aktiviti anda sahaja tetapi teman teman
anda. Aktviti yang akan diberikan kepada anda ialah jika rakan anda baca blog
anda dan baca profiles anda anda akan menerima gold point juga.

Melalui 2 kaedah ini saya akan tunjukkan bagaimana anda boleh menjana
pendapatan $100 - $1000 sehari Disini saya menganggapkan kawan anda baca 10
kali blog dan profiles anda sehari dan ini bermakna anda sudah ada 20 gold
point daripada aktiviti rakan rakan anda. Begini : Potensi bila mengajak 10
kawan dan mereka melakukan hal yang sama

 Level 1 : Anda x 10 teman = 10
 Level 2 : 10 teman x 10 teman = 100
Level 3 : 100 teman x 10 teman = 1000
 Level 4 : 1000 teman x 10 teman = 10,000
Level 5 : 10,000 teman x 10 teman = 100,000
Level 6 : 100,000 teman x 10 teman = 1,000,000
 Level 7 : 1,000,000 teman x 10 teman = 10,000,000
 Level 8 : 10,000,000 teman x 10 teman = 100,000,000
 Level 9 : 100,000,000 teman x 10 teman = 1,000,000,000
Level 10: 1,000,000,000 teman x 10 teman = 10,000,000,000

 Disini anda sudah ada 11,111,111,110 org yang berada dalam network anda.....
11,111,111,110 x 20 gold point = 222,222,222,200 gold points 222,222,222,200
gold points = $2222222.22

LUMAYAN BUKAN!

Ini jika anda mengajak 10 teman.. bagaimana kalau 20.. 100 atau 1000 orang,
karena potensi untuk teman anda mengikuti program ini adalah tinggi kerana ia
adalah PERCUMA. Ini akan terus meningkat setiap hari kalau anda mengajak teman
lain. FRENPIX TIDAK AKAN SCAM DAN BANGKRUF UNTUK MEMBAYAR AHLI NYA KERANA DI
MENERIMA PENDAPATAN DARIPADA PENGIKLANAN YANG DIPAPAR DIWEBSITE DIA:

Tunggu Apa Lagi? Daftar Sekarang Untuk Mulai menghasilkan Wang dari Frenpix
BERIKUT INI ADALAH USER TESTIMONIAL YANG SUDAH IKUT SEBELUMNYA. "Dapat ribuan
ringgit selepas 1 bulan menyertai program ini" Bolehkan anda bayangkan menerima
bayaran pertama bernilai $1000 setelah 1 bulan menyertai frenpix .Apa yang
boleh saya katakan saya berpuas hati dengan hasil progam ini.

 Pendapatan yang berikutnya adalah lebih banyak setiap bulan. Setelah beberapa
bulan menyertai program ini saya mengambil keputusan untuk berhenti kerja dan
menjadi suri rumah sepenuh masa. Rahsia Jutawan Frenpix membolehkan saya
menjana pendapatan dengan berkerja5 minit sehari disamping membolehkan saya
berdekatan dengan keluarga saya tanpa mengabaikan tangungjawab saya kepada
keluarga. — Hajah Worainda, Bekas Setiausaha Syarikat, Jakatar , Indonesia
"Mendapat antara $100 hingga $300 setiap hari sebagai pendapatan sampingan.."
Alhamdulillah.

Saya bersyukur kerana allah menemuikan saya dengan
Rahsia Jutawan Frenpix ini..ketika saya betul betul terdesak.Sebagai pelajar
dari keluarga yang susah , saya terpaksa mengawal pembelajaan saya setiap bulan
memandangkan duit saya saya terima daripada biasiswa saya adalah kecil.
Memandangkan ingin membantu keluarga saya menyerahkan sebahagian wang biasiswa
kepada ibu saya.Untuk menyara hidup saya , saya membuat kerja sambilan di
restoran makan segera..Akibatnya pengajian saya turut terganggu sehingga saya
penah dimarahi oleh pensyarah kerana lewat menghantar tugasan kuliah.. Nasib
baik kawan saya memgajak saya membaca Rahsia Jutawan Frenpix ini.. dan kini
saya tidak perlu membuat kerja sambilan..

Kini, saya mendapat antara $100 hingga $300 setiap hari sebagai pendapatan
tambahan. Nampaknya saya dah boleh bergembira sekarang dengan kerja sambilan
baru saya ini — Zanuddin,Pelajar IPTA,Bandar Seri Begawan, Brunei "Pendapatan
S$5,000 sebulan, lebih tinggi dari gaji bapa saya ..." Saya merupakan graduan
kolej swasta , dan saya masih mencari pekerja.. banyak tempat dah saya minta
tetapi masih tidak dapat..

Bukan apa di Singapura ini peluang pekerjaan adalah sikit..Nasib baik kawan
saya mengajak saya menyertai Rahsia Jutawan frenPix.Kini pendapatan saya
mencecah S$5,000 sebulan, lebih tinggi dari gaji bapa saya.. Yang paling
seronok program ini percuma dan saya hanya perlu berkerja 5 minit sehari dan
mengikut masa saya.. walaupun saya duduk dirumah , saya masih boleh menjana
pendapatan." — Farah,Fresh Graduate,Singapura Haruskan Bukti Jelas? Screen Shot
pendapatan yang Saya Terima Subscribe to: Posts (Atom)

Semoga Berjaya