*Rezeki Halal Kongsi Bersama Ummah*

*Cara 1*: Kita beli barang (stromberg) RM1,000 maka dapat (jual pada
Syarikat) RM2,000 dengan bayaran secara ansuran RM250 X 8 bulan oleh
syarikat (pembeli). Ada Aqad dan Sale & purshase agreement serta sah dari
segi undang-undang & hukum syarak. Plan ini dinamakan Smart Partnership .

*Cara 2* : Senyertai Smart Moving dengan membeli 2 set stromberg pada
harga RM550 (harga pasaran RM300X2, jumat RM50);
Anda akan diberi upah RM100 bagi direct downline (leval 1 : yang anda
taja) dan; RM100 lagi bagi setiap kali downline level 4 taja orang.
iaitu RM100 bagi setiap kali kemasukan ahli baru di level 5.
Dengan menggunakan matrik 5X5 (setiap orang taja 5 orang, hingga level 5);
maka pada level 5 anda akan dapat
upah 1x5x5x5x5x5xRM100=RM312,500.00 .....

*Kalau Anda...*
    ...banyak duit, dan tak reti dan malas nak menaja... buat cara 1;
    ...takder duit, buat cara 2;

*Adakah cara 2 (menaja orang) tuh susah sangat untuk anda?*
Takder lah susah sangat...anda diberikan webstite percuma....lagipun,
dengan adanya smart partnership anda mudah untuk membuat penajaan kerana
setiap ahli yang nak sertai smart partnership diwajibkan untuk menyertai
Smart Moving...

*Kalau anda nak cuba dulu, atau takde duit, atau apa-apa pun alasan,
sertai CARA 3*
*Cara 3* : Sertai affiliate program kumpulan kami secara percuma... anda
akan menerima upah RM25 bagi setiap ahli yang anda kenalkan...anda akan
diberikan web domain sendiri. Anda bebas nak cari berapa ramai  ahli.

Cara 3 ini adalah inisiatif saya untuk membina kumpulan saya...saya akan
melancarkan website saya pada minggu depan. dimana dalam website tu akan
dilengkapi dengan php script untuk affiliate sub domain serta e-wallat... ni
saya tengah meng edit website tersebut ( jai2u.com);

*Maklumat Lanjut*
Untuk sementara waktu, sila lawati
*www.mynet2u.blogspot.com*<http://www.mynet2u.blogspot.com/>

*Hantar email ke : [EMAIL PROTECTED]