Sayın Yetkili;

İLKSAN İlköğretim öğretmenlerinin üye olduğu sağlık ve sosyal yardım
sandığıdır. İLKSAN  üyelerine mal ve  hizmet temin edecek anlaşmalı kurumlar
organizasyonunu düzenleme yetkisi firmamıza verilmiştir. Konu İLKSAN’in
resmi web sitesi olan http://www.ilksan.gov.tr adresinde belirtilmiştir.

ILKSAN'ın web sitesi tıklanma sayısı bakımından yüksek değerlere sahiptir.
Günlük giriş sayıları, web sayfasının en altında bulunmaktadır. Günlük 1.000
adet ziyaretçi sayısını geçmektedir.

Firmanızın tanıtımı web sitesinde tanıtımla sınırlı kalmamakta, üyelere
elektronik posta, SMS gönderimi de yapılmaktadır.  Bunların yayında diğer
tanıtım araçlar da kullanılacaktır. (Bülten v.b)

Firmanızın da bu organizasyona girmesini istiyorsanız,
http://www.avantajgrup.com sayfamızda bulunan firma müracaat formunu
doldurmanız gerekmektedir.  Aynı
forma http://www.ilksan.gov.tr/duyuru-detaylari.asp?duyuruID=57 adresinden de
ulaşabilirsiniz.

Başvurunuz değerlendirildikten sonra sizlere sistem için uygun görülüp,
görülmediğiniz bildirilecektir.Uygun görülmeme durumunda sebep ini öğrenme ve
itiraz hakkınız bulunmaktadır.

Her türlü soru ve yardım istekleriniz için (216) 550 81 97,  (506) 358 17 50
numaralı telefonlarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Çalışmalarınızda başarılar dileği ile.

HAVTA KURUMSAL TANITIM HİZMETLERİ
İLETİŞİM ve BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
http://www.avantajgrup.com