Saya seperti anda juga, mula-mula tidak mempercayai akan program ini, tetapi memandangkan ingin mencuba dan mengubah cara hidup, maka saya mengambil keputusan melabur dalam program ini. Saya ibaratkan sedekahkan saja kepada rakan-rakan yang menyertai program ini. Kemudian saya mengedarkan program ini kepada rakan-rakan, kaum keluarga, rakan dari majalah dan akhbar-akhbar. Masa berlalu dengan cepat dan saya sibuk dengan tugas pejabat, saya terlupa akan program ini. Empat bulan lalu saya ingin mengeluarkan sedikit wang dari akaun GIRO sebanyak RM150.00, tetapi apa yang berlaku benar-benar memeranjatkan saya, saya benar-benar terkejut bagaimana baki akaun saya berjumlah RM48,000.00 sedangkan setahu saya akaun saya hanya ada baki RM740.00 sahaja. Saya termenung seketika dan teringat pada 3 atau 4 bulan yang lepas saya ada menyertai program yang dikirimkan oleh rakan-rakan saya dari Ipoh, Perak. Saya benar-benar bersyukur kepada Allah dan berterima kasih kepada rakan saya dan saudara yang menyertai program ini.

Ikhlas daripada – Ahmad Bin Ali – Segamat, Johor

Layarilah:  http://sumbanganikhlas-nilma.cjb.net

YAHOO! GROUPS LINKS

Kirim email ke