Un mesaj foarte interesant .. ramane sa va dati si voi cu parerea

Istrate Mihai Silviu
  0741 424 171
www.ose.ro

Subject: Bun pentru reforma educatiei

Paradoxul vremurilor noastre

>                                 Octavian Paler
>
> Paradoxul vremurilor noastre în istorie este ca avem
> cladiri mai
> mari dar suflete mai mici;
> autostrazi mai largi dar minti mai înguste.
> Cheltuim mai mult dar avem mai putin;
> cumparam mai mult dar ne bucuram mai putin.
>
> Avem case mai mari dar familii mai mici,
> Avem mai multe accesorii dar mai putin timp;
> avem mai multe functii dar mai putina minte,
> mai multe cunostinte dar mai putina judecata;
> mai multi experti si totusi mai multe probleme,
> mai multa medicina dar mai putina sanatate.

> [...]

Raspunsuri pentru acest subiect:
http://www.infoupb.ro/forum/viewtopic.php?p=1177#1177

info_upb@yahoogroups.com - cel mai mare grup studentesc din Romania, peste 1600
de studenti de la toate facultatile din Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti.

http://www.infoupb.ro/forum/ - Forumul Studentilor din Politehnica