23:25 del dissabte, quina és la notícia del vespre ?:

1. guaito el web del telenoticies de tv3: resulta que la noticia del moment és "ETA descarta la treva però assegura que és el moment de fer alguns passos". I una noticia de segona categoria: Desenes de milers de persones inunden Barcelona en defensa de la nació i "el dret de decidir"

2. el web de la Vanguardia, quelcom semblant

3. el web de El Periódico: Decenas de miles de personas participan en la manifestación al grito de "Som una Nació" , és considerada com la gran noticia de darrera hora. Noticia secundària: ETA asegura en un comunicado que de momento no habrá tregua

Potser tenen raó aquests que dieun que no em refiï de "la meva" !!!

Bernat