Hola,

El 23/03/06, Pere Castells <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Ampliem a tots els dissabtes del mes de Maig ... i si ha de ser al Juny cap
problema .... m'agradaria que tothom que vulgui venir ho pugui fer ... per
la meva part ... aplaço al dia que calgui ... cap problema i vaig on calgui
.. cap problema ... si he proposat un dia era per fixar-lo ... com ho teniu
el 27 de Maig? digueu dies .. no sols un .. varis ... per veure si
coincidim. O digueu quin no pot ser ... per descartar.

Com encara hi ha temps seria bo que els que tenen problemes de dates ho diguèssin, i així podriem trobar la data en que pugui venir més gent. Com bé diu en Pere, si cal buscar-la al juny no pasa res, l'important es facilitar l'assistència de qui vulgui venir.

Lo Maki pregunta si hi ha lloc, i com també ha dit en Pere, la única proposta la plantejat en Francesc Basté, l'hostal Leo a la Vall Fosca.

El lloc definitiu ha de sortir de les vostres propostes, per tant qualsevol que conegui un bon lloc on es puguem trobar que ho digui, i després el triarem entre tots.

La meva opinió és que cada any es faci en una província diferent, que la trobada pugui acostar-se a tothom. Amb els de Mallorca és un pèl més complicat, però em nego a pensar que és impossible, temps al temps.

Vinga va, que la vostra col.laboració és bàsica. Salutacions