Hola!

Sé que es va comentar per aquí. Algú pot escoltar _el directe_ de
Catalunya Ràdio o iCatFM?

Ahir m'hi vaig estar esbarallant i no ho vaig acabar d'aconseguir.
Sobretot vaig mirar Cat Ràdio. Arribo a tenir l'sream en questió però ni
mplayer amb suport per Live ni vlc ni xine ni res m'el reprodueixen.

Vaig provar amb el mozilla-mplayer i sí, engega el mplayer però no se
sent (amb un ps auxw | grep -i mplayer ho veig), etc.

Si algú m'en fa 5 cèntims... fantàstic! Sinó... paciència :-)

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona