Hello Pere,

PC> Bona tarda Dolors i família

PC> Poc pressupost per aconsellar, tot i que trobaràs coses on dius, a
Pelai-Ronda Universitat
PC> ... Nivell 10, Fase 4, etc ...

PC> només un consell ... no les compris amb piles d'aquestes de llençar
(alcalines)  ... que
PC> vagin incorporades, de liti ... al final costaria mes les piles que no pas
la camera (i et
PC> quedaries sense on menys et penses)... Pantalles per mirar? ... les
pantalles de la Casio

Noooo ! Al contrari. Pero utilitza piles recarregables que duren molt
mes. En moments d'urgencia pots utilitzar piles que trobaras en qualsevol kiosk.
Imagina't que estas fent fotos pels fiords i comences a disparar i
disparar. A mig mati et quedes sense bateria (això passa mes en
ambients freds). Vas a qualsevol botiga i compres quatre AA i a
fotografiar de nou. I quant arribis a l'Hotel tornes a carregar les
piles carregables, de 2500mA duren molt i son baratetes.
La que jo em compro ho fare amb el carregador per piles normals. (200
euros mes)

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net