Quoting Dolors Fuster <[EMAIL PROTECTED]>:

Carles Pina i Estany wrote:

Hola,

On Jun/07/2006, Dolors Fuster wrote:

Sobre això de Noruega em referia algun suggeriment per menjar mitjanament be sense picar-se massa els dits....encara que em sembla que això serà dificil.....

no sé preus, però espero que t'agradi el peix. Sinó... ves-t'hi
acostumant abans d'anar-hi :-)

Doncs no gaire :-D ....be, el salmo si....el blau tambe....el marisc també....però el bacallar i el peix blanc en general no...... en veig menjant a un "xinu"....

Doncs em sembla que no... a la part que vaig estar de Noruega, del NordKapp fins
les Lofoten, només a un lloc vaig veure que venien salmó. Les Lofoten són
suposadament el paradís del bacallà, però si vas a l'estiu, el més probable
es que no en vegis, i si és a l'hivern...em sembla que no voldràs ser-hi per
veure'l... ;-) Són ben curioses les paradetes que tenen per posar a assecar el
bacallà en aquests llocs...

I per acabar, si vam veure només fins a les Lofoten, va ser perque ja n'estavem
una mica tips de les aixecades de camisa que es produeixen a Noruega... no és
que sigui car... però quasi que pagues per tot, menys per respirar, i no és
pas precissament barat. Ah, i anar més depressa del que toca, si et
pillen..bé, en fi... millor que no :-) Ai les multes...

Salut,

Josep