De res per res,

Sísí, val, ara m'ho has fet recordar :)
El TDT descarta els canals on no arriba prou bé la senyal (amb alguns que arriba amb prou potència, hi ha talls...).
El que volia dir, és que algún veí, algú que visqui aprop vaja, probi la sintonització, és possible que la senyal no us arribi bé allà.. en cas que li arribés bé a l'altre persona, potser seria problema d'antena :|

Una cosa que podeu probar, és mirar que el connector de l'antena estigui ben apretat o que no hi hagi masses metres de l'antena al TDT (quants més metres pitjor).

Sort i a veure si algú que sàpiga més que jo t'ajuda amb algo més concret :)

iluro.