Jo estoc moooolt content de la meva nikon coolpix, senzilla, barata i de moment
emfa molt bones fotos, de les millors que he vist en digital.

-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Dolors
Fuster
Enviado el: miércoles, 07 de junio de 2006 18:10
Para: llista@internauta.net
Asunto: [Internauta] atension....preguntass

Hola wuapus i wuapes.....que ara ja ho dic amb coneixement de causa eh?
  :-) ....heu quedat molt be

Jo com sempre a preguntar que es "lo" meu....

Estic pensant de comprar-me una càmara digital  però no tinc ni idea de
en qué m'he de fixar (pa variar). M'agradaria, això si, que tingues la
pantalleta  gran que ja vaig per talp.............i de
pressupost.....doncs stic una miiiiiiiiica pobra i si pogues ser com a
màxim de 200 E doncs millor.
De consideracions tècniques doncs digueu-me si us plau les mes bàsiques
que si no em perdré. No sóc cap fanatica de la fotografia....només
m'agrada capturar records..........Millor lloc per anar a buscar?
Universitat/Ronda?

Una altra...

Me'n vaig una setmaneta a Noruega.....algunes
recomanacions/suggeriments/advertiments....?

I per acabar...

Algu sap si hi ha cap lloc on es pugui apendre romanès a Barcelona?

Apali....gracies a tots per endavant....

Salut i sort