Nono, connecto tots els ordinadors directament a internet via el router US Bobotics ( o un switch petit que tinc). Perque el Robotics aquell vagi perfectament, aniria millor un módem, pel que em va dir la del servei tècnic.
Igualment, m'interessa que tingui qualitat per anar el més depressa possible, ja que entre el huawei i el zyxel hi ha una diferènci aconsiderable (3 Mb!! pels sorolls de la línia o el que sigui). :/