Quoting Alfons Dolsa <[EMAIL PROTECTED]>:

Hello ,
Avui he vist que al Rajoy l'han esbroncat al mercat de Coll.blanch.
L'han cridat "fuera,fuera" i l'hen fet sonar cassoles i demes estris
metalics.
Es molt lleig el que l'ha fet, molt lleig.
Pero encara ric
Ha, ha, ha.
Ahir el vaig tenir a la vora. Va estar a Rialp. En aquells moments
tambe estaba en Bassas amb el programa  "El mati". Jo hi era (vaig
intervenir).
La gent estava mes per llençar-lo al riu (sense barca) que pel que
deia en Bassas.
Una ocasio perduda. . . .

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa

No fotem Alfons !

Que els rius ja baixen prou bruts, com per anar tirant més coses a les
aigues...

No ens passem, que ja anem prou contaminats! ;-)

Salut,

Josep

Evidentment, el meu comentari és una instigació o complot orquestrat pel PSC o
els nacionalistes catalans, qui sap... :-D