Hola,

El 13/06/06, Nikita <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
    Us vaig a fer una pregunta a veure si me la sabeu respondre, que suposo que si perquè sou un pou de ciència. El cas es que a mi em molesta molt rebre publicitat electoral del PP, sabeu si es pot demanar que d'acord a la Llei de Proteccio de Dades no t'incloguin en els seus registres i no t'enviïn res???

Ells no tenen registres propis, a cada elecció tenen a la seva disposició una còpia del cens electoral informatitzat i que poden fer servir per a la campanya electoral. Si rebéssis propaganda després de la campanya això si que seria denunciable.

Sempre hi ha l'opció d'escriure'ls directament i solicitar-ho, però molt em temo que serviria de ben poc.

Salutacions