Bon dia família:

Coincideixo al 100% en la teva apreciació .. no em cau be aquest xicot, en les seves declaracions fa servir un to que no m'agrada gens ... es el mateix to que un tal Tamudo ... no se de que van. Un to que anomeno "mil homes" ....

com s'ha dit, ves a saber que hi ha al fons d'aquesta qüestió (curiós el diari) .... algú molt be l'ha definit (no se si va ser en Kiqu) com "El Tomate" versió motociclisme ... ves a saber si es una nova collita a explotar ... el que hi ha darrera dels famosos del esport ... de fet en Fonsi (i ves a saber si en Sete), ja deu guanyar mes calers amb això que amb les curses ... be, lo de córrer es un dir, anava amb moto (de fet hi va).
----- Original Message -----
Sent: Wednesday, June 14, 2006 11:48 PM
Subject: Re: [Internauta] Un bloc molt particular

Hola,

A mi m'agrada molt veure les curses de motos, la mecànica l'ha deixo per qui n'entengui (en Kiqu, per exemple). Mai he tingut ni idols ni un pilot favorit, però he de reconeixer que en Pedrosa s'ha guanyat les meves simpaties amb la seva trajectoria esportiva.

En Lorenzo m'ha semblat sempre un pedant, la seva obsessió a 250 era guanyar en Pedrosa, i s'atrevia a dir que era millor que ell mentre el superava una carrera i una altra. Un pilot obsessiu podrà ser un bon pilot però mai podrà estar al capdavant, el seu cor anirà per davant del cap i el farà equicovar un vegada i una altra com en el cas d'en Lorenzo.

Ara en Pedrosa no és ha 250, i aquest nano difícilment podrà guanyar un campionat sinó  s'amobla el cap. En Pedrosa, a més a més de ser un gran pilot per a l'edat que té, gaudeix del recolzament de la seva familia, que li aporta una important estabilitat emocional. En Lorenzo a les curses és tot cor, però en moltes ocasions no li acompanya el cap, i si aquest nano no resol aquest problema que s'oblidi de guanyar campionats i es dediqui a comptar poles i podiums.

Salutacions