Jo a tor deu fer uns 5 anys que hi vaig anar. I hi havia el mític
Palanca sentat davant de casa seva ... No feia cara de gaires amics :)
De tota manera, el que jo vull és pujar a peu :)

El 15/06/06, Toni Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
En/na Jordi ha escrit:
> Algu ha estat a tor ultimament? S'hi pot pujar tranquilament? No em
> fotrà bronca el Palanca?

L'altre dia, en Carles Porta, l'autor de "Tor, la muntanya maleïda", em
  comentava el seu temor de que tot plegat acabi portant aquest estiu al
poble una invasió de visitants. I, segons com es comporti la gent, es
produeixi algun incident o que els de Tor optin per posar cadenes als
camins i fer pagar "peatge" a l'estil del que ja es fa al Montseny.

Clar que per això darrer s'haurien de posar d'acord...

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents
Blog Diari de l'Absurd (http://absurddiari.blogspot.com)
Una mirada crítica a l'actualitat

Jordi Vergés

http://fentcami.com/blog