Hola,

El 16/06/06, Toni Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
veure cada nit a Mónica Terribas,

Estic d'acord, si la pogués veure seria senyal de que no m'he de llevar a 3/4 de 6 del matí.

esborrar del mapa als toros i a la COPE,

No, en tot cas eliminar la barbàrie que es fa amb els toros i la que fa la COPE amb els catalans.

tenir una fe infinita amb l'home del temps de TV3

Com se li en va l'olla a aquest tio. La metereologia no és una ciència exacta, espero que la mare natura el respongui amb una bona pedragada.

"masturbar-se quan perd el Madrid".

Aqui si que té raó, això es totalment anormal i un simptome clar que hi ha un problema digne d'anar a cal metge. El fet habitual és tenir l'orgasme en el moment que t'assabentes que el Madrid a perdut, i en aquells partits importants que veiem per tv, tenir-ne un per cap gol que rep i un d'extra en el moment de sentir el xiulet de l'arbitre pitant el final.

Per quin ambient es mou aquest senyor? Salutacions