Hola Josep M.

En/na Josep M Puig ha escrit:
Hola,

2006/6/18, Esteve Valentí <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>:

    pd: ja som a l'estiu... que bons estan els oriços !!! :-)

Apa Esteve, xoriços a l'estiu? I amb un bon parell d'ous ferrats, no?:-)))) O potser et referies a un fruit del mar?
I encara hi ha qui diu que a l'estiu no son bons i estan buits.... que
ja va bé, així n'hi ha més...   :-)

Doncs jo ja porto una temporada amb ya.com <http://ya.com> i n'estic content. En el meu cas em van doblar la velocitat a 1Mb i d'aqui no s'han mogut, el modem se'm va espatllar i em van enviar un router. L'atenció telefònica la trobo força correcte, no se si haurà estat sort però quan he trucat per alguna incidència m'han agafat el telèfon força depressa. Això sí, quan es va espatllar el modem el temps que trigan a resoldre el problema s'ha allarga més per les comprovacions que fan, amb Telefonica inclós per comprovar que no sigui un problema de linia. Amb el router vaig tenir problemes per instalar-lo i també em van resoldre el problema amb una sola trucada.
Jo no he tingut cap problema amb ya.com ... tot molt bé... sols que jazztel
dóna més per menys peles... a veure com va d'ara endavant. :-?
Em sembla que a partir d'ara (com amb els mòbils) sortirà més a compte anar
canviant d'operador cada any/any i mig que no pas ser fidel... si no és que es decideixen a premiar la fidelitat... cosa que ya.com, després de recordar-los-hi
força vegades, no han fet.

 Salutacions

--
Adéu