Sent: Wednesday, June 21, 2006 10:18 AM
Subject: [Internauta] Al Dr. Estivill li cau la feina

Salut,

S'han acabat els problemes per dormir:

Ni valerianes,
Ni somnífers.
Ni métodes del Dr. Estivill:

Colecció de discursos d'en Montilla!

De fet, no cal una col·lecció, simplement, amb deu minutets amb en Montilla i ja estàs clapat i ben clapat.

Ara si, conyes a part, els sociates punxarien a les properes eleccions, i no em puc imaginar que el guapo nacional de catalunya -amb perdò per en Laporta- pogués guanyar per majoria absoluta.

Per tant, tenim un nou/vell tripartit plantejat.

Vinga, que encara queden moltes hores de treball, avui...

Joan Olivé i Mallafrè