Bones,

Hauria de tenir una tarja mínimament decent, així com els altaveus, si no, és quan hi pot haver soroll per mala equalització, etc o en cas de voler 'netejar' un disc de soroll, no quedar bé pel soroll. Si no es res 'professional' suposo que amb una AUDIGY tirarà (n'hi ha una nova que ha sortit fa res que diuen que té molta qualitat). Però la gamma AUDIGY de Creative surt força bé.

Programes de mescles, un dels més populars i que es poden usar 2 targes de so (encara qu a vegades pot probocar problemes), es el BPM Studio. També hi ha el Traktor DJ entre d'altres coneguts.
De totes formes, en http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-2001&qt=dj&tag=srch n'hi surten molts :) Que miri les votacions.

Crec que per crear hi hauria el REASON y molts productes de STEINBERG ( http://www.steinberg.net/23_1.html ).

Si el que vol és netejar vinils dels sorolls o sessions, hi ha el 'Pinnacle Steinberg Clean Plus ' ó el 'DART Pro 24' i el 'DART XP PRO' (canvia les funcions.... http://www.dartpro.com ).

Crec que estan en molts llocs.... de forma... mmmm medicinal, valen uns diners :/