Em podríeu recomanar programes de Windows que serveixin
de taula de mescles, per a punxar música, per a crear-ne, etc...?

BPM studio, però és "de pago".
La pantalla imita una taula de mescles de veritat, de fet, imita la taula de mescles de veritat que també venen els fabricants dels programa, així si t'animes i vols comprar-la per punxar com els professionals ja hi estàs acostumat.

Li caldria alguna tarja de só especial per tal de connectar l'equip
que te al pc?

No, no cal. El que jo dic pots configurar dues targetes i una fa de reproductor i l'altra de monitor (al bona per tirar la música a l'amplificador i la integrada a la placa base pel monitor, p.e.).

Suposo que li caldrien dos reproductors de cd's en el cas de que
volgués punxar canviant cd's i no amb arxius .mp3 del hd, no?

Si, però també pot agafar una font externa (entrada d'audio de la targeta). Ara, per comoditat el millor és punxar des de dues llistes de reproducció d'mp3 de HD.

Sabeu d'alguna web/foro on hi hagi informació sobre això que
pregunto?

No. Però si necessita més dades del programa que ho digui.