Hi estic d'acord ... m'emprenya com consumidor, voldria que tot durés tota la vida, però si no renovéssim el material no se com aniria la economia. Potser seria d'una altra manera, ho ignoro ... ni idea de economia que no sigui la de pa sucat amb oli ... coi, això també ha caducat ...

De fet nosaltres mateixos ens renovem morint.

----- Original Message ----- From: "Ermengol Bota" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <llista@internauta.net>
Sent: Thursday, June 22, 2006 11:01 AM
Subject: Re: [Internauta] poc a poc

El 21/06/06, Esteve Valentí <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
Hola a tots.

Té algun nom especial la tècnica de marketing d'anar millorant
un producte a la venda molt a poc a poc per tal de fer que el
comprador hagi d'anar comprant/actualitzant el producte cada
pocs mesos/anys?

"obsolescència planificada"
"Tota la nostra economia es basa en l'obsolescència planificada, i
tots els que poden llegir sense moure els llavis ho haurien de saber
ja a aquestes alçades. Fabriquem bons productes, induïm a la gent a
comprar-los i, a l'any següent, hi introduïm deliberadament quelcom
que farà que els productes anteriors quedin antiquats, fora de moda,
obsolets... No és un malbaratament organitzat. Es una sòlida
contribució a l'economia"."

--
* Ermengol *