Hola,

Veig això:
http://www.atrapalo.com/Ofertas/espectaculos/espectaculo/12300
Sobre:
-------
Beatles, La Leyenda

¡BEATLES LA LEYENDA! es un homenaje a los cuatro chicos de Liverpool en
formato de concierto musical, destinado a entusiasmar a los miles de
seguidores que tienen en nuestro país.
-------

Algú en té referències? Crítiques llegides a algun lloc, actuacions
passades d'aquesta gent?

Tinc entés que l'any passat van fer una cosa semblant de... no recordo
qui, i havien traduit les cançons al castellà. Passant si és una cosa
així.

Ja veig quelcom que no m'agrada: "Parte importante de este espectáculo
es el público. Temas como Obladi-Oblada, Hey Jude o All you need is love
son coreados por todos los asistentes.". Jo no "coreo" XD

En concret, recordo dos "revivals" l'any passat (no vaig anar a cap). Un
era d'aquell que vestia blanc i movia la cadera, i el feia un noi català
(pintava prou bé). L'altre "revival" o com se digui això el feia un grup
castellà, són qui havien traduit les cançons...

Apa, gràcies!

PD: per cert, vaig anar a Yamakato (o Yamamoto, els dels tambors). M'ho
vaig passar en gran... i crec que al Juliol hi ha alguna cosa semblant.
No vaig anar a Stamp ni altres que poden semblar semblants.

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona