Gràcies per l'aclariment guapo, de tota manera el joc
no era un parxís sino l'escatergories, oi? És que si
anem liant al personal (i a sobre està mig adormit)
passa el que passa.. :D

Ara només em falta trobar la gràcia d'allò de que
primer va ser el gall. Eh, que ho dic en serio, no ho
vaig "pillar". :)

Sílvia

(Quin mail més tonto.)