----- Original Message -----
From: Anicet
Sent: Saturday, June 24, 2006 8:40 PM
Subject: Seguretat

Hola, en primer lloc vull dir que, des de fa uns anys cap aquí, no soc militant ni simpatitzant de cap partit, el que aquí expresso és una sensació meva personal.
Des de fa un temps és ben evident que patim una inseguretat ciutadana bastant elevada, quasi diria que va en augment per moments. Atracaments a cases, robatoris a comerços a gent pel carrer. Però que està passant? Moltes vegades tinc la sensació que ningú ens protegeix. Me sembla perfecta tota la història del carnet de punts, de la implantació de radars, com si fossin bolets..., jo hi estic d'acord, crec que a base de pals és l'única manera que els humans anem bé. Circular per sobre qualsevol límit de velocitat superant-lo en 50 km serà delictiu..., també me sembla bé, endavant!, però renois!, es que atenta contra la integritat d'una persona, sigui física o materialment, no és un delicte lo suficientment greu i els que els cometen campin en quatre dies un altre cop lliurament per tornar-hi?
Tots, o quasi tots, paguem religiosament els nostres impostos, que no son pocs, dons tinc la sensació que no són massa ben administrats pels que se suposa ho han de fer. Jo no vull que amb els més impostos paguin una recepció a "la societat catalana" el dia del referèndum de l'Estatut o d'altres coses que son totalment inutiles que no són en benefici del ciutadà, del que paga. Quants diners és malgastant en actes, viatges, recepcions, etc... que segurament en menys passarien?, i el més greu és que això ho paguem entre tots... senyors!, no seria millor invertí aquest munt de diners en sanitat, en seguretat ciutadana..., etc? Es clar que també tinc un altre sensació, avui estic en vena, no serà que la classe política pensa més en ells mateixos i en el partit? i el poble..?,  "el poble que'l donguin pel......"

Avui tinc el dia tonto, encara tinc més coses al cap, però me'n haig d'anar, la meva manager me reclama, apa adéu siau....

Girona m'enamora