El Dijous 06 Juliol 2006 05:40, Toni Dalmau va escriure:
> Fa un temps parlava amb un dels meus "informàtics de confiança"
> sobre les diferents ofertes de connexió a la xarxa i el problema que
> comporta triar-ne una sense quedar cardat i ell em deia que Telefònica
> té les seves coses però que tal i com està "el mercat" és l'empresa que
> ofereix un servei més fiable...

Jo vaig ser un activista en les èpoques de "vagues d'internet" on Telefónica
era la gran bèstia negra (Josep Payo? Benjamí? Mateu? Quins temps!). Quan
vaig tenir l'oportunitat de marxar de Telefónica ho vaig fer. I gràcies al
gran desastre que va significar la meva experiència a Retevisión, quan vaig
tornar a Telefónica... vaig ser feliç!!
--
Salut!
Josep Sort