On Sun, May 09, 2004 at 02:00:52AM +0200, lo pere de casa cota wrote:
> I a l'hora de connectar una simple càmera de fotos barateta,
> ja m'ho explicaran.

Aqui ho explica: http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=2023
Per exemple un comentari triat a l'atzar :-)

Per: Benjami (http://bitassa.com)
Casualitats, avui m'han passat un "clauer" USB per copiar uns arxius que
hi havia dedins. Mai n'havia usat cap i he pensat ai! Mentre estava fent
el 'cat /etc/fstab' i pensant que potser caldria un 'su -' de rigor per
mirar el /var/log/messages, ja tenia una nova icona a l'escriptori. Deia
"sda1". Hi he fet clic i voilà, el contingut del clauer en una finestra
Konqueror. Mentre, el propietari em deia "és molt fàcil, al meu [un XP]
ho detecta sol"... encara he pogut bravejar: però no et posa una icona a
l'escrtiptori, eh? ;))

Be, nomes es un exemple, tot i que reconec que en general el Linux
es mes complicat, requereix mes temps, etc, etc, que el Windows, pero
tampoc va taaaaant malament :-)
--
hrnzt