-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Francesc Garí Lleixà
Enviado el: dijous, 6 / maig / 2004 23:49
Para: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Consell MP3

Hola
El vehicle en questió és una honda GL 1800 que, a l'igual que la seva
prerdecesora, la 1500, porta equipament d'audio de serie. Si el conductor
vol escoltar directament el só a través dels alçaveus de serie o els
intercomunicadors homologats o fent camping al costat, és problema d'ell.Té
un connector específic per aquesta mena d'aparells.
No es aquest el tipus de "consell" que esperava.
Gràcies

----- Original Message ----- From: "Xavier Sebastià" <[EMAIL PROTECTED]>