Hola!
Fa temps que llegeixo els missatges de la  llista i la veritat és que impressioneu una mica per tots els coneixements tčcnics que arribeu a tenir.
Ahir finalment em vaig baixar l'Emule i he intentat posar-lo en funcionament per trobar pelis de Walt Disney , (s'ha d'entretenir al peke de la casa) .
Vaig escriure Pinocho DVD i primer problema
Apareixen  8 diferents
uns arxius acaben en mpg, elitedivx.com.avi, d'altres en comencen per DvDrip.divx.5.0.2.spanish o DVD-Rip.Spanish.KVCD
No se quina diferčncia hi ha entre els uns i els altres.

Sabeu d'algun lloc (web, explicació..,) on em pugui informar una mica de com funciona aquest "Bitxo".

Grŕcies!!!!