Hola,

Monday, May 3, 2004, 9:24:41 PM, escrius:

> [...]

MA> cotxe.

MA> Personalment em sembla una bona iniciativa en el fons però poc encertada en
MA> la forma. Està bé que es vulgui promoure l'ase català, guarà o eguasser,
MA> però ja estem prou fotuts, els catalans, a nivell d'imatge com per
MA> identificar-nos, ara, amb un animal amb tan poca empenta, amb un perfil tan
MA> submís. Si heu vist l'enganxina, és realment el perfil d'un ase, amb el cap
MA> cot, amb les regnes per estirar-lo... No crec que sigui la imatge amb què
MA> convé que se'ns identifiqui, francament.

La premsa que te el ruc es totalment errònia. Es un animal dócil,
intel.ligent i noble.
Es tossut en alguns moments pero te reaccions prou sorprenents.
Si passa per un cami per o passa, amagada, una tuberia o tunnel fa un
salt com si tingues por de caure.

Respecte a les enganxines jo he trobat a Bcn al carrer
Sepulveda/Avgda.Mistral pero del ruc sol i en negre.
El que vull trobar es el que hi ha el ruc donant-li pel sac al toro.

--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net