La quarta xifra d'aquests números de tarifació addicional és la que indica el cost que en realitat es facturarà. Si és un 1, el preu serà de 35 cèntims el minut, però en canvi, si és un 9, pot ser fins de 3'5 euros per minut.

Extret de la web: www.quinspreus.com trobada amb el google.

En/na Xicoteta ha escrit:

A la meva sogra tb la van trucar i hi va caure de quatre grapes. La van
tenir una mitja hora al telefon i a sobre quan va penjar li van dir que si
tenia qualsevol dubte o necessitava res que els truques altre cop a aquest
806 sempre que ho necessites. Quina barra!!
Per cert, algu te idea de quan pot costar 1/2 hora de trucada a aquest
numero??

-Xicoteta-

----- Original Message ----- From: "Joan Lara" <[EMAIL PROTECTED]> To: <[EMAIL PROTECTED]> Sent: Wednesday, May 19, 2004 8:53 AM Subject: Re: [Internauta] Estafa telefonica

Bones. Si truqeu a telefonica,us poden bloquejar aquest numeros.Llavors ningu no pot fer trucades a aquest numeros .A saber a Salamanca .L' estafa no serveix per res ----- Original Message ----- From: "Pere Castells" <[EMAIL PROTECTED]> To: "LLISTA Internauta" <[EMAIL PROTECTED]> Sent: Tuesday, May 18, 2004 8:04 PM Subject: [Internauta] Estafa telefonica

Bones tardes:

Dons això que m'acaben de trucar (numero no disponible) dient que m'ha tocat
un any gratis
de telèfon i que tenia que trucar al ......... i aquí els he tallat.

Els hi he dit que al Palau de la Sarsuela els hi pot interessar. Que tinc
molt mala sort i
que no crec amb res. S'ha emprenyat dient que no entenia que vulgues pagar i
l'hi he dit
que ja estic acostumat i que no ens be d'aqui. ;-))

Fora conyes (els hi dit això de veritat) pensava que no em passaria a mi,
dons si ........
pel to era sud-americana (noia) i pel so del telèfon això tenia tota la
pinta de trucar
des de molt lluny (això pot ser una apreciació meva), però ves a saber si
així estan fora
de "perill".

En fi que ja cal que anem en compte i avisem a les part mes indefenses
(avis, fills,
familiars que s'ho creuen tot ... ja m'enteneu, etc.)

Segur que mes d'un/a i cau. Jo perquè estava advertit, segur que m'en ves
adonat però ves
a saber.