From: "Manuel Julià..." <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, May 19, 2004 8:02 PM
Subject: [Internauta] Disc dur virtual

Hola, amics internautes, m'agradaria preguntar-vos si em podeu donar
una solució al meu problema. Resulta que treballo a tres despatxos
diferents i a tots ells hi utilitzo els mateixos fitxers de dibuix. Em
vaig comprar una memòria d'aquestes petites però molt sovint me la
deixo oblidada en algun dels despatxos i llavors no puc fer servir la
darrera versió del fitxer. M'han dit que podria fer un disc dur
virtual, però no sé cóm es fa això, ni tampoc sé si és la millor
solució. El cas és que no vull anar enviant missatges per recollir-los
en un altre lloc.
Em podeu orientar?
Gràcies
Salut,